Followers

Thursday 15 March 2012

15.03.2012






Project Camelot Dob Dean & Clifford Stone




Ellen a facut un act de marinimie in a transcrie un pasaj din interviul lui Kerry Cassidy cu Bob Dean si Clifford Stone, care atinge calatoria lui Bob pe o nava mama a Federatiei Galcatice (de la minutul 33, pana pe la minutele 41). As dori sa discut acea calatorie si semnificatia ei.





Sunt doua tabere de lucratori intru lumina, care se opun cabalei intunecate. Una isi ia informatiile de la informatorii si de la cei din interiorul guvernelor, serviciilor civile, operatiuniilor militare si negre (secrete, n.t.). Cealalta isi ia informatiile din mesajele primite prin canale si care vin de la (surse, n.t.) celeste, maestrii ascensionati si de la galactici.


Prima tabara priveste informatia celei de a doua ca si nedovedita, adesea nesigura, fantastica, usor rasturnata, etc. A doua tabara priveste la informatia primeia ca fiind folositoare pana la un punct, insa limitata in valoare, partiala, deschisa interpretarii, uneori viciata si inselatoare, etc.


Pana la acest punct in timp, cele doua aripi si-au urmat propriile lor linii de investigatie mai mult sau mai putin separat. Unii comentatori pot sa combine unele elemente ale amandorura, insa cele doua (tabere, n.t.) au fost adesea la cutite. Uneori oamenii din prima tabara au sustinut ca oamenii din cea de a doua tabara le pericliteaza credibilitatea, mai ales in preajma subiectelor legate de OZN-uri/nave spatiale sau evenimente inscenate (eng. false flag events, n.t.). Oamenii din a doua tabara vor participa la evenimente precum expeditia pe (nava mama, n.t.) Neptun, care esueaza in a se manifesta si primesc o scarmaneala pe cinste si chiar uneori ridiculizari din partea celor din prima tabara. Si asa s-a desfasurat istoria lor in anii recenti.


Iata-l pe Bob Dean. Bob, dupa bigrafia sa, a petrecut douazeci si sapte de ani in serviciu activ in Armata SU (Statelor Unite), de unde s-a retras ca si Comandant Sergent Maior. El de asemenea a servit in Operatiuniile din Domeniul schimbului de Informatii (eng. Intelligence Field Operations, n.t.) si a trecut si prin Comandamentul Suprem al Fortelor Aliate Europene (eng. Supreme Headquarters Allied Powers Europe (SHAPE), n.t.) si filiala militara a NATO. Accesul sau la nivelul Cosmic Top Secret i-a deschis calea pentru a studia OZN-urile. Bob a fost un informator de un curaj extrordinar si este respectat de un spectru de lucratori intru lumina.



Conform declaratiilor sale, in Octombrie 2011, el a avut o experienta in preajma mortii, (in urma careia, n.t.) in loc sa i se permita sa plece si sa ajunga in planurile astrale, Bob a fost luat la bordul unei nave mama si s-a intalnit cu galacticii, care i-au aratat ce viata va fi dupa schimbarea (after the shift, n.t.), care urmeaza sa se petreaca la sfarsitul acestui an (sau mai curand).


Deci acum, un foarte respectat membru al primei tabere a vazut, ceea ce, noi toti din cea de a doua tabara, am studiat de ani. Noi avem primul reprezentant respectat al taberei celor care isi primesc informatiile de la informatori, care a verificat elementele relatate si date mai departe de catre tabara celor care isi primesc informatiile prin canale. Acesta este un exemplu de dovezi tangibile pe care noi le-am cerut insa, mai la subiect, este prima data cand un membru al unei tabere a verificat informatia celei de a doua.


As dori sa va spun ce am aflat (nu am avut multe secrete impartasite mie de cand am plecat, insa acesta a fost unul) despre o alta persoana care aparent a fost la bordul navelor si care a decis ca viata sa s-ar schimba in rau, daca el ar recunoaste aceasta si prin urmare a decis sa nu spuna nimic. Insa eu respect alegerea acelei persoane si nu o voi numi.


Nu toata lumea care merge pe nave va fi pregatita sa depuna marturie despre aceasta. Bob totusi face mai mult decat atat prin a fi pregatit sa sufere loviturile de curele si sagetile unei soarte scandaloase, prin a pasi in fata si a spune lucrurilor pe nume, despre ce se petrece chiar acum.


Deci considerati, daca doriti, ca Bob a distrus zidul tacerii despre galactici, Ascensiune si Varsta de Aur. El a validat ca exista nave, ca ele sunt manevrate de catre speciile umanoide ale altor civilizatii, care se afla aici spre a ne proteja si ajuta sa ascensionam.


Considerati acum pozitia in care Kerry se afla. Kerry a citit cartea lui Arthur Clarke Sfarsitul Copilariei cu cativa ani in urma si de atunci s-a temut ca exista o prezenta galactica rauvoitoare, care doar asteapa sa puna stapanire pe Pamant. A existat de fapt o prezenta rauvoitoare, deci ea nu greseste. Insa acea prezenta a fost inlaturata dinspre Pamant de catre coalitii spatiale, care servesc lumina, asa cum este Federatia Galactica si Comandamenul Ashtar.


Totusi frica moare incet in unele parti. Sarcina de a convinge comentatori precum Kerry, iar eu as putea numi alti cativa, poate sa necesite o experienta personala pentru ei sau... ei bine, noi stim ca galacticii se feresc de orice asemanator cu o devoalare in masa a navelor lor, care ar putea speria pamantenii- cel putin pana ce cabala nu a fost inlaturata. Pana atunci, Bob Dean si poate altii ca el, care au fost pe nave si au un impact in comunitatea primei tabere vor fi o modalitate de a reduce la tacere fricile comentatorilor asemanatori lui Kerry.


Cu siguranta in timp, eu cred, dezvaluirea lui Bob (iar noua ni s-a spus ca dezvaluirea poate sa se petreaca gradat si prin intermediul unor evenimente particulare precum acesta) va ramane consemnata in istorie ca o revarsare de ape. Bob era unic pozitionat pentru a avea un impact asupra ambelor tabere. Eu nu sunt sigur ca ii vom vedea pe Kerry, David Wilcock, si pe Ben Fulford citind mesajele de la SaLuSa de saptamana viitoare, insa noi vom putea vedea o inmuiere a opozitiei lor catre cea de a doua tabara, a celor care urmeaza mesajele primite prin canale.


Eu sper ca Graham Dewyea chiar va avea un interviu cu Bob, in cadrul emisiunii sale radio Familia Noastra Galactica, si ii va oferi lui Bob o platforma prietenoasa in care sa intre in mai multe detalii despre calatoria sa. Voi vedeti ca Kerry se intreaba daca galacticii interdimensionali se vor dovedi de incredere, sau daca ei doar ne vor abandona odata ce ei si-au incheiat treaba, etc. Ce ar fi putut impartasi Bob, daca s-ar fi adresat intr-un spatiu, care sa fi inteles mai profund daruirea si munca familiei noastre spatiale in numele nostru?
Kerry Cassidy intervieveaza pe Robert Dean si pe Clifford Stone
Kerry Cassidy: Exista guverne care de asemenea au fost contactate. La fel cum indivizii au fost contactati, guvernele sunt contactate. Asa este ?


Clifford Stone: Da.


KC: Ok. Si astfel aceasta dinamica este ca noi nu doar avem avem o situatie politica ce ar putea deveni instabila cu , sa spunem, Iran, sau Coreea de Nord sau China sau Pakistan, dar ideea in acest context ca ei ar putea face unele intelegeri cu vizitatori din spatiu, cu care noi insine am facut intelegeri, noi SUA, nu stau bine laolalta. Si sunt de asemenea probleme chiar in SU, in cadrul armatei SU. Armata are un grup cu care vorbeste, Fortele Aeriene vorbeste cu un alt grup si Marina vorbeste cu un alt grup. Este corect?


CS: Da, dar exista doar un mic nucleu de oameni care controleaza toata informatia. Si poate sa nu fie personal militar, acest grup. Si acesta s-ar putea sa nu fie format din oficialii vostri alesi.
KC: Sigur.


CS: Si aceasta este o situatie infricosatoare.


KC: Ok. Si asta este de asemenea adevarat. Noi avem acum armata in SU care este foarte nemultumita. Si, Bob, tu poti sa vorbesti despre aceasta de asemenea. Tu ai avut un fiu care a lucrat pentru acesti oameni, care trebuie sa fi auzit tot felul de lucruri. Si lor li se spune sa faca anumite lucruri, despre care ei stiu ca nu sunt neaparat in cel mai bun interes al Statelor Unite, de exemplu. Este corect ?


Bob Dean: Da-mi voie sa iti spun ceva. Nu este usor sa spui ca sunt tipi buni si ca sunt tipi rai, si ca noi suntem la mijloc. Aceasta este adevarat pana la un punct, si a fost adevarat pe durata ultimilor zece mii de ani, dar nu este adevarat in mod special astazi, deoarece o a treia parte a intrat in joc. O cultura avansata - si Dumnezeu stie cine sunt si ce sunt - insa ei sunt superiori in anti - cum ii spun ei, ierarhia?


Acesti tipi de la varful ierarhiei sunt in primul rand de natura spirituala, iar ei au intervenit. Si ei au spus, “Ascultati, noua ne-a ajuns rahatul pe care l-ati avut cat v-ati razboit intre voi, voi ati avut aceste neintelegeri la nivelul clanurilor, si bla bla bla, aceasta familie si acea familie, si acea cultura si acel grup, aceasta va inceta.”


Pentru ca rasa umana a fost in blestematul mijloc (al acestor certuri, n.t.) pentru atat de mult timp acum, incat ea a atins un punct critic in evolutia si dezvoltarea ei. Iar noi trebuie sa ne asiguram ca rasa umana va supravietui si ca va trece peste aceasta tranzitie ciudata si dureroasa spre o noua rasa, spre o noua specie. Iar acest element superior, acest element spiritual superior in ierarhie, a intervenit. Iar ei au spus literalmente, Kerry, “Terminati cu rahatul. Noi nu vom mai permite asa ceva. Nu vor mai fi razboaie planetare. Noi am avut destule dintre acelea. Noi am pierdut prea multe milioane de oameni de-a lungul anilor. Noi vom controla aceasta cu grija. Noi ii vom incuraja, noi le vom oferi o oportunitate, si noi ii vom ajuta sa faca aceasta tranzitie ciudata in noua rasa.”


Acum, singurul motiv pentru care acum sunt optimist/plin de speranta - atunci cand treceam prin aceasta, eu am fost foarte deprimat si foarte cinic. Deoarece eu am vazut atat de multe demolari, tarasuri si incaierari, nu doar intre oamenii nostri, dar si printre unii dintre acesti tipi!


Si atunci cand am aflat ca mai este si o a treia parte acum implicata, careia nu putea sa ii pese mai putin de disputele dintre clanuri si neintelegerile de familie si toate acelea, tot ceea de ce le pasa este sa vada ca specia umana reuseste sa faca aceasta tranzitie ciudata in noua rasa si sa ajungem sa ne luam locul meritat in spatiu si sa mergem in stele, unde ne este locul, pentru numele Lui Dumnezeu.


KC: Ok. Dar acesta este intentia lor, ceea ce tie ti s-a spus ca ei doresc sa faca, deoarece tu ai fost luat din aceasta lume se presupune ca de catre ei -


BD: Da, am fost. Iar ei m-au incurajat.


KC: Ok.


BD: Iar ei mi-au aratat viitorul, kerry, iar viitorul este glorios! Noi vom reusi, iar noi vom privi inapoi la aceasta perioada ciudata, aceasta negreala prin care am trecut pentru ultimul secol sau doua, si noi vom privi in urma precum studentii la ora de istorie si vom spune, “Dumnezeul meu, priveste prin ce au trecut! Priveste la ce si-au facut unii altora!”


Noi vom privi inapoi din viitorul nostru in aceasta perioada particulara si locatie, si noi vom spune, “Cum au reusit sa faca una ca asta? Iata-i, omorand sute de milioane de oameni in aceste razboaie, macelarindu-se intre ei! Aceasta trebuie sa se sfarseasca! Noi nu putem lasa acea rasa sa paraseasca planeta pana ce nu evolueza si creste si se maturizeaza pana la punctul in care sa fie in siguranta!”


KC: Ok, dar, Bob, acesti - acea ratiune, atunci cand ai aceste rase, planete care nu sunt de pe aceasta planeta, care s-au razboit intre ele de eoni! Deci poate ca este un nou tip in cartier...


BD: Da-mi voie sa iti spun ceva.


KC: ...poate ca acel tip orchestreaza lucruri aici, dar de fapt, eu voi ramane aici si voi fi suspicioasa chiar si asupra acelui nou tip.


BD: Ei bine, este in regula sa fi suspicioasa, si eu stiu de unde vi tu.
KC: Ai citit Sfarsitul Copilariei?


BD: Eu vorbeam cu Joe Farrel nu cu atat de mult timp in urma, la o alta conferinta. Si Joe Farrel a scris Razboiul Cosmic. Si Razboiul Cosmic este o poveste adevarata a unui razboi intre inteligente interplanetare. Si ele literalmente aproape ca s-au distrus intre ele! Ei au distrus o planeta dincolo de Marte, pentru numele Lui Dumnezeu, in propriul nostru sistem solar!


Dar acel rahat trebuie sa se incheie! Iar eu am avut posibilitatea sa intalnesc tipi din nivelele superioare care au spus, “Noi nu vom mai permite asa ceva. Noi va vom da o sansa sa reusiti.” Si singurul motiv pentru care sper - iar eu ti-am spus aceasta intr-un cadru privat, inainte - este ca eu am vazut viitorul, si exista un viitor pentru rasa umana, si el este minunat!


KC: Ok. Si eu apreciez aceasta, ok? Si eu as fi de acord cu tine. Si eu cred ca o multime de oameni care asculta aceasta, care vor asculta, vor fi de acord cu tine. Acesta este motivul pentru care noi ne aflam aici, pentru aceasta muncim. Insa munca inca nu este gata. Si ce vreau sa fac este sa imi pastrez ochii la pamant acum. Si eu doresc sa vorbesc de ceea ce este corect inaintea oamenilor. Pentru ca acest 2012, mergand pe 2013, si o parte a acestor ani sunt ani foarte importanti. Ok? Precum spui si tu, acestia vor cam fi anii in care tranzitia se va petrece. Deci acesti -


BD: Ea se petrece acum.


KC: Exact. Deci ceea despre ce eu doresc sa vorbesc aici este, inainte de toate, da, tu ai o multime de copii rai in clasa, ok? Si acestia ii includ pe Illuminati, unii dintre care sunt practic condusi de anumite grupuri de Reptilieni, anumite grupuri de Anunnaki, care poate nu au in gandurile lor interesele tale. Ei ar dori sa curete planeta, ei au avut - ei au avut planuri mari! Si ei au lucrat asupra acestor planuri pentru foarte mult timp. Si amandoi (dintre voi, n.t.)- trebuie sa fi fost pusi in fata acelei agende.


BD: Agendele lor exista pentru ca ei exista, iar ei au avut unele agende personale de eoni de timp. Dar planurile lor pentru viitorul nostru nu inseamna nici cat negru sub unghie (eng. don’t mean diddly squat, n.t.) ! Deoarece exista aceste culturi superioare dezvoltate acolo, care acum au intervenit. Iar ele se vor asigura ca rasei umane i se va permite sa reuseasca!


KC: Bine. Ai spus asta, si sunt de acord. Dar chestia e, ideea aici nu e ca vine cineva, organizeaza curtea scolii pentru noi, si apoi pleaca in treburile lor si ne lasa sa ne descurcam cu asta. Ideea este ca noi invatam sa mergem pe cont propriu.


BD: Ne organizam curtea scolii singuri!


KC: Bine. Deci, este foarte important pentru rasa umana sa preia suveranitatea, sa ia locul lor de drept ca membrii ai comunitatii galactice.


BD: Odata ce ei…


KC: Si sa recunoastem cine suntem si sa…


BD: Odata ce ei inteleg cine sunt, da.


KC: …recunoastem darurile pe care le avem. Ok?


BD: Rasa umana este pretioasa. Speciile umane sunt atat de unice, asta mi-au spus – atunci cand am fost cu ei pentru sase saptamani, i-am intrebat intrebare dupa intrebare dupa intrebare. Am descoperit ca ei erau atat de interesati de mine pe cat eram eu interesat de ei! Si i-am intrebat de ce. Si ei au spus “Voi fiintele umane nu intelegeti cine sunteti cu adevarat! Aveti un genom unic, care este unic in galaxie. Sunteti facuti din sabloanele, partile si piesele si genele si orice altceva a cel putin 12 rase diferite din Univers. Prin urmare, noi ne gandim la voi ca fiind unici. Prin urmare, noi ne uitam la planeta voastra mica ca fiind probabil una dintre cele mai complete si bogate gradini zoologice din acest cadran de galaxie. ”


Si atunci a fost prima data cand am realizat ca galaxia a fost impartita in patru parti! Nici nu mi-am dat seama ca acolo este un cadran. Si ei au spus “Oh, da, voi sunteti cea mai unica si pretioasa gradina zoologica din acest cadran de galaxie.”


KC: Absolut…


BD: “Noi veneram planeta, veneram flora si fauna de pe ea, si vom vedea ca supravietuieste.” Acum, obtin aceasta informatie de la un nivel superior.


KC: Inteleg, si apreciez asta. Deci, Clifford, pentru ca amandoi ati fost amenintati, amandoi ati avut copii care au murit in cele mai nefericite circumstante – este acest lucru adevarat? Si nu am de gand sa aduc in discutie ceva care este dureros. Dar ideea de baza aici este ca voi amandoi sunteti informatori, amandoi ati inaintat, amandoi v-ati pus vietile in pericol, si amandoi ati fost amenintati intr-o multitudine de moduri. Ok? Iar oamenii trebuie sa realizeze ca acesta este cazul. Voi nu va pretindeti infailibili, stiti, vorbind pe de rost.
CS: Asa cum a vorbit Sergentul Maior despre asta, asa cum mi s-a spus, noi suntem o rasa, pe aceasta planeta, care este capabila de lucruri minunate si frumoase.


BD: Posibilitati infinite.


CS: Absolut. Dar totusi noi facem – noi avem capacitatea de a face lucruri atat de oribile unul altuia. Si, cred ca Sergentul Major a spus acelasi lucru ca si mine, cand, stii, trebuie sa crestem spiritual. Daca nu crestem spiritual, vom cadea victime propriilor noastre tehnologii. Ei nu doresc sa se intample asta.


KC: Bine.


CS: Si initial, contactul initial a fost de a asigura ca acest lucru nu se va intampla accidental deoarece ei au vrut ca noi sa stim ca “Partea cealalta nu lanseaza impotriva voastra. Noi suntem aici. Si voi, din cand in cand, ne veti detecta pe radarele voastre. Din cand in cand, noi vom aparea ca fiind rachete venind in mod amenintator. Deci voi trebuie sa va asigurati inainte sa lansati moartea si distrugerea voastra, ca sunteti intr-adevar sub atac. Dar nu trebuie sa lasati sa se intample asta.”


Si pe masura ce am crescut, de fapt, la o intelegere, MAD a fost ceva ce au tinut deasupra capetelor noastre – si MAD ( prescurtare din eng. mutually assured destruction) a fost distrugere reciproca asigurata (prescurtare in romana DRA). Continua si lanseaza un atac surpriza asupra Statelor Unite, noi vom trai suficient pentru a te ucide.


BD: Daca ne distrugi, te vom distruge.


KC: Absolut. Dar inca avem de-a face cu asta. De fapt, avem de-a face cu ceva cu Iranul chiar acum, si cu Israelul, de la care ajungem la o alta situatie din acelea. Si am acum un informator pe care l-am intervievat noaptea trecuta si care a declarat ca acolo a fost o situatie in curs ca in Golful Porcilor cu privire la Iran si Venezuela, cu rachete care au fost, prin supozitie, stiti, puse in Venezuela de catre iranieni, etc, etc, si ei au spus de fapt ca au existat anumiti extraterestrii care au intervenit.


Acum, eu inteleg ca – si oamenii nu realizeaza asta- dar mai am de asemenea un informator care obisnuia sa isi seteze camera pe puntea lui in Los Angeles, si a tinut-o deschisa pe tot timpul noptilor, si el ar fi filmat lupta, razboiul intre noi si ei. Si acestia nu erau rusi, chinezi. Au fost din afara lumii noastre.


BD: Il stiu pe Ed, draga.


KC: Si tipul a fost ucis.


BD: Il stiu pe Ed. Si acelea nu au fost razboaie. Acelea erau operatiuni, exercitii, dar nu razboaie.


KC: Ei bine..


BD: Daca erau razboaie acolo, daca erau razboaie cosmice in jurul planetei noastre, aceasta planeta ar fi fost intr-o forma destul de groaznica.


KC: Dar este intr-o forma ingrozitoare.


BD: Ei bine, nu este intr-o forma atat de ingrozitoare pe cat ar putea fi!


KC: Oh, nu, asta nu e adevarat.


BD: Ei bine…


KC: Si ce crezi ca darele mortii (eng. chemtrails, n.t.) fac? Ei acopera – printre altele, in afara de schimbarea atmosferei pentru a o face mai buna pentru o rasa hibrida pe care Micii Cenusii (eng. the Greys, n.t.) au creat-o acum si care vor locui pe aceasta planeta la un anumit nivel…


CS: Ei niciodata nu vor locui planeta.


KC: Rasa hibrida o va face.


CS: Nu, nu o vor face.


KC: Ba da.


CS: Nu…


BD: Aceasta plenta va fi pastrata, Kerry.


KC: Ei sunt umani. Pe jumatate umani.


CS: Da, dar noi suntem oameni. Aceasta e planeta noastra. Si pe scurt, ceea ce facem cu ea, depinde de noi.


BD: Noi suntem flora pe aceasta planeta. [rasete] Noi suntem fauna pe aceasta planeta.


KC: Sunt de acord, noi suntem ingrijitorii. Imi pare rau, noi suntem…


CS: Si daca ar fi sa existe o forta ostila care sa ne invadeze, noi am avea o defensiva viteaza. Noi nu am putea castiga fara ajutor din exterior, dar acel ajutor exterior ar veni si ar ajuta la neutralizarea amenintarii, apoi ar pleca imediat ce acea amenintare exterioara, sau acea amenintare ar fi neutralizata. Eu stiu ca asa ar fi. Da…


KC: Bine.


CS: … in anii timpurii, noi am zbura si am incerca sa tragem pentru a dobori OZN-uri. Pe 26 iulie 1952, a fost dat un ordin pentru a dobori OZN-uri.


BD: Ei l-au revocat al naibii de repede, nu?


CS: Ei l-au revocat pana la 5:30 in acea zi.


BD: Ai dreptate.


CS: Uniunea Sovietica, pana in aceasta zi, inca directioneaza armele spre OZN-uri – directioneaza pilotii lor sa traga in OZN-uri.


BD: Este o mare, mare greseala.


CS: Absolut. Si ei au pierdut avioane din aceasta cauza. Britanicii au facut un raport, in 2000, in decembrie 2000, in care se vorbea despre cat de putine cunostinte am avut despre ceea ce – sau ceea ce britanicii – sau ceea ce rusii au facut in ceea ce priveste OZN-urile care au fost acolo.


In decembrie 2000, britanicii au eliberat un raport, si desigur, oamenii spun “Ei bine, britanicii au iesit in fata si au spus ca nu a fost nimic referitor la OZN-uri”. Raportul nu afirma asta. Raportul merge chiar mai departe, si vorbeste despre observatiile radar, despre observarea de aeronave, si chiar despre posibilitatea unor prabusiri ale aeronavelor noastre petrecandu-se, din cauza reperarilor de OZN.
Ei stiu, si au trecut corect acest lucru in raport, ca sovieticii fac incercari de a dobori OZN-uri si au pierdut avioane in acest proces. Si am o copie a intregului raport.


KC: Bine. Dar daca noi lucram, stiti ca guvernele noastre au aliante cu cateva din aceste grupuri, si unele nu sunt pozitive. In alte lumi, ceea ce transpare pe planeta chiar acum nu este pozitiv, in parte, deoarece noi avem un grup escroc care conduce Statele Unite, si care nu este guvernul nostru asa cum l-am cunoscut la un moment dat.


CS: Si care este lacomia oamenilor.


KC: Ok? Dar este vorba de asemenea si de faptul ca ei lucreaza cu un grup de extraterestrii.


CS: Da.


KC: Si, prin urmare nu este doar omul contra omului, nu este omul contra extraterestrilor, este omul si extraterestrii contra extraterestrilor.


CS: Tu crezi ca baietii buni nu ne supravegheaza?


KC: Absolut.


CS: Iti spun asta chiar acum. Sunt oameni pe aceasta planeta care nu sunt ceea ce par ca sunt.


KC: Corect.


CS: Noi ii numim Observatori. Si intreaga situatie este ca ei nu vor veni sa isi impuna vointa asupra noastra. Este imperativ necesar ca ceea ce se intampla cu adevarat, este vointa oamenilor de pe aceasta planeta. Dar voi s-ar putea sa trebuiasca sa faceti sacrificii. Dar, daca puterile care sunt acum aleg sa asculte partea malefica, le vor permite pentru putin timp, dar odata ce devine o amenintare la adresa umanitatii ca un intreg, atunci, asa cum a spus si Sergentul Maior, unele forte din exterior vor interveni.


BD: Lasa-ma sa iti spun ceva – daca imi permiti sa fac o observatie, Cliff – baietii buni de acolo – oricare naiba credeti ca sunt, sau orice, nu conteaza – ei au orchestrat sfarsitul razboiului rece. Ei au venit peste silozurile noastre de rachete de aici din Statele Unite, au plutit deasupra silozurilor de rachete, acolo unde am avut aceste rachete balistice intercontinentale care au avut 12 focoase directionate independent, fiecare focoasa de o mega-tona, vizandu-se Uniunea Sovietica. Si Uniunea Sovietica acelasi lucru blestemat directionat catre noi!


Ei bine, atunci cand Reagan era in birou, iar Garbaciov era in birou, acesti baieti buni au zburat in jos si au plutit deasupra silozurilor de rachete, si ei nu doar au distrus computerele, ei au topit focoasele din rachetele noastre! Si au amestecat sistemele de orientare atat de rau incat daca racheta iesea din siloz, Dumnezeu stie unde s-ar fi dus – Miami sau Schenectady, nu ar fi contat, pentru ca nu ar fi explodat, doar ar fi lasat o gaura in pamant.


KC: Bine.


BD: Ei au facut acelasi lucru si Uniunii Sovietice a lui Gorbaciov, in afara de Sankt Petersburg, in afara de Moscova. Ei au plutit deasupra focoaselor, au topit focoasele, au dat peste cap sistemele de orientare si au pus capat razboiului rece.


Acum, s-a intamplat chiar recent, in 1980, in Padurea Rendlesham, la Bentwaters. Am vorbit cu Charlie Halt, care a fost comandantul adjunct acolo, si i-am spus „Colonele, cuvantul pe care l-am primit de la un general, recent, a fost ca ei au dat peste cap focoasele si amestecat...” El a spus „Stricat, pe naiba! Ei au furat o parte din ele!”


Acum, acestia sunt baietii buni. Si baietii buni le-au spus lui Gorbaciov, si lui Reagan si oricarui altcuiva care a ascultat – si credeti-ma, chinezii au acordat atentie – le-au spus „Voi nu veti stricati aceasta planeta, nu va veti distruge pe voi insiva, nu va fi nici un razboi nuclear. Nu veti face nimic din toate astea.” Si acum acesti tipi sunt in control.


KC: Ok. Ei pot –


BD: Acum – lasa-ma sa termin. Exista grupuri de extraterestrii care necajesc si se plang printre ei, si printre noi, si misca lucruri si cauzeaza probleme aici si acolo, dar este acea a treia parte dintre ei care sunt responsabili.


KC: Bine. Daca ei sunt responsabili, ei fac o treaba rea al naibii.


BD: Nu, bine, spune-le si lor!


KC: O sa le spun!


BD: Si daca vrei sa mergi printre ei si sa intalnesti unul din ei fata in fata, asa cum am facut eu...


KC: Sunt sigura ca vreau!


BD: ... sa fii pregatita sa ii dai o orientare asupra a ceea ce crezi tu ca ar fi raspunsul!


KC: Ei bine, asta este ce facem acum. Ok? Acesti oameni, din afara planetei, noi suntem descendentii acestora.


BD: Noi suntem familia lor.


KC: Corect. Si de aceea, avem genetica. Si, prin urmare, asa cum la copil sunt evidente trasaturile viitorului adult, avem tot dreptul sa ne ridicam si sa le vorbim si sa le spunem ce este corect si ce este gresit in legatura cu ceea ce se intampla aici, da? Si asta inseamna o multime de rase diferite. Suntem inruditi cu o multime de rase, si tu stii asta.


BD: Pot vedea acest copil adolescent spunand „Uite, tata, am de gand sa iti spun ce cred eu ca trebuie facut”. SI tatal se uita in jos la acest pusti si spune „Pai, bine. Spune-mi ce crezi. Dar, intre timp, am sa te feresc de necazuri. Nu te vei duce in inchisoare, si nu te voi lasa sa te nenorocesti intre timp.”


KC: Bine. Dar avem – sa fim seriosi aici – avem – noi suntem pe punctul unui razboi civil in Statelor Unite, si tu stii asta, voi amandoi stiti asta, nu?


BD: Nu, nu este –


KC: Armata noastra este extrem de nemultumita. Guvernul nostru este – ei bine, guvernul secret lucreaza din greu pentru a dirija cea mai mare parte a banilor in proiectele lor negre. Noi avem in esenta o civilizatie escroaca care traieste – se duce in afara planetei folosind tehnologia care este mai grozava decat dincolo de cele mai salbatice vise, si noi suntem aici – aici in ce, 2012? – si noi nici macar nu avem masini care zboara. Noi folosim tehnologia veche. Ei demonstreaza prin NASA, ca ei duc astronautii in afara planetei intr-un mod de neconceput in cutii de conserve care explodeaza si ii omoara. Vreau sa zic, ca avem o situatie aici care de fapt nu este cea mai buna afacere.


Si noi suntem la limita – acestor jocuri pe care le jucam, cu darele mortii, ei distrug sanatatea oamenilor de pe tot globul, in special in Statele Unite, avem baze subterane, avem experimentele pe oameni din complexul Dulce care atinge punctul maxim, avem laboratoare de arme biologice in intreaga natiune, am contaminat planeta cu radiatii, de la Fukushima, acum in nordul orasului Chicago si aici in San Onofre avem un alt complex, unele dintre ele fiind declansate de puterile care sunt.
Deci, ei joaca jocuri, si nu sunt amuzante, sunt niste jocuri foarte serioase. Ei nu ne iau in serios…


CS: Ei pot merge mai departe si juca aceste jocuri, dar situatia este ca noi, un public ignorant si neatent, lasam sa se intample acestea.


BD: Lasa-ma…


CS: Pe scurt, sunt un membru al serviciului pensionat. Iubesc aceasta draga tara. Daca cineva ameninta aceasta tara, mi-as da viata pentru modul nostru de viata. Din toate tarile din lume, aceasta tara este cea mai mare forma de guvernamant. Dar ceea ce o face mareata sunt oamenii. Si putem vorbi despre cei malefici din guvern, si cei rai din complexul industrial, dar in cele din urma, noi, oamenii, avem cea mai puternica arma din lume. Asta este ceea ce este. Si cand e timpul de a vota, votati. Cand va ganditi ca exista lucruri care sunt gresite, voi corespundeti cu membrii guvernului vostru.


Acum, ei nu ar putea – in cazul OZN-urilor, mai bine ati crede ca am trimis o gramada de adrese catre senatori si catre agentiile guvernamentale, si sunt destul de sigur ca ei urasc asta. Dar, asa cum i-am spus odata unui maior atunci cand m-a intrebat “Ce diferenta este pentru tine daca Pentagonul are 50 de farfurii zburatoare?” I-am raspuns “ Domnule, aveti luxul de a nu stii adevarul. Din pacate, eu nu am acest lux”.


Acum, experiente ca ale mele si ale Sergentului Maior, e posibil sa fi fost diferite, dar cand le pui pe toate impreuna, se creeaza o imagine. Si situatia este, de ce vorbim? Va garantez, Sergentul Maior iubeste aceasta tara la fel de mult ca si mine, si om fi noi mosnegi, dar daca ameninti modul nostru de viata, ne-am lua armele…


BD: Am promis viata mea acestei tari, si ma tin inca de aceasta promisiune.


CS: Si promisiunea este inca draga inimilor noastre.


KC: Bine. Dar voi intelegeti ca aveti un guvern…


CS: Oh, da. Oh, da.


KC: … asta este suficient pentru a pune oameni ca voi si ca mine si probabil ca alti cativa oameni din aceasta incapere in inchisoare, pentru ca am vorbit despre adevar. Pentru ca ei vor sa pastreze secrete, si vor sa continue in felul lor, care a devenit practic o societate pungasa, bine, pe la spatele nostru.




Traducator: Sorin/Anca
  

No comments:

Post a Comment

PUTIN






2017 FSB Meeting - RO from Roberto Petitpas on Vimeo.


BOTH VIDEOS AVAILABLE IN ENGLISH,FRENCH, ROUMANIAN, AND PORTUGUESE



invoc

Vă rugăm să faceţi clic pe pătratul din dreapta, în partea de jos a paginei videou-lui, pentru a obţine subtitrarea.

O INVOCARE

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

14:02:2014 – 01:00H BUCHAREST, ROMANIA

http://24timezones.com/

Petition

Dezvãluirea pe deplin a prezentei ET pe Pãmînt, de cãtre Guvern

Full government disclosure of ET presence on Earth

https://secure.avaaz.org/en/petition/Full_government_disclosure_of_ET_presence_on_Earth_now/?cHQipcb

De ce este important

Prezenta de civilizatii extraterestre pe Pãmînt si în jurul lui, a fost declaratã public de sute de martori în prima mînã, inclusiv oficiali militari, astronauti si piloti de aviatie civilã.

A fãcut obiectul unei acoperiri timp de mai mult de 60 de ani, de acord cu mãrturiile date de aceste persoane, fãcute publice în cadrul Proiectului Dr. Steven Greer, si al documentarului recent, SIRIUS, precum si prin Audierea Cetãtenilor despre Dezvãluire=Audientele cetãtenilor despre Divulgare, care a avut loc în National Press Club, în Washington DC, în Aprilie/Mai 2013.

Aceastã ascundere(acoperire), folosind dezinformarea mediaticã si farsele, a împiedicat Omenirea de la un contact deschis cu cetãtenii galactici binevoitori si foarte avansati, capabili sã facã cãlãtorii interstelare, mai rapide decît viteza luminii. În acest sens, liderii mondiali au privat aceastã planetã de tehnologii de propulsie si energie avansate, care puteau sã fi transformat complect civilizatia omeneascã, ridicîndo-a la un nível înalt de bunãstare globalã, inter-relationamente si sãnãtate ambientalã, cu care foarte putini pot chiar visa.

Planeta noastrã, poate doar, sã se îndrepte cãtre o crizã mai profundã, sub controlul complexului militar-industrial, si al corporatiilor de combustibile fosile, care trag de sforile guvernului, prin alternative întîrziate, care puteau duce la nãruirea puterii lor, împreunã cu cabala de interesse investite.

Recunoasterea deschisã de cãtre guvernele de pe Pãmînt, a popoarelor extraterrestre avansate, este pasul necesar, pentru a începe urmãtorul capitol al Umanitãtii, si al planetei noastre. Claritatea este vitalã, în cazul în care Umanitatea se va conecta cu succes cu ET, si se va apropia cu bunãvointã, diferentiatã în prezent, prin reprezentarea comunicatiei mass-media, de cãtre entitãtile negative, sau agentiile omenesti posibile, care utilizeazã nave în scopuri de energie inversã, cu obiective necunoscute. Lipsa de transparentã, creeazã confuzie, si un potential pentru actiuni distructive.

Trebuie sã luãm o atitudine de compasiune si libertate ACUM, si sã chemãm Natiunile Unite si toate guvernele lumii, pentru a da un pas înainte, a recunoste adevãrul contactului binevoitor cu Pãmîntul, si sã începem sã ne angajãm în mod deschis cu vecinii nostrii galactici, pentru a vindeca lumea noastrã.


https://secure.avaaz.org/en/petition/Full_government_disclosure_of_ET_presence_on_Earth_now/?cHQipcb

sorin

Wanderer of the Skies

Wanderer of the Skies
Romanian

Matthew Ward

Matthew Ward
Romanian

Sheldan Nidle

Sheldan Nidle
Romanian

despertando.me

Galactic Channelings

Montague Keen

Montague Keen
Romanian

SaLuSa by Mike Quinsey

SaLuSa by Mike Quinsey
Romanian